četrtek, 31. januar 2008

Nesreča

Ja zadnje dni se je pri nas kar dogajalo... V ponedeljek je bratec naredu izpit za avto in zato sva šla v torek na občino iskat vozniško dovoljenje :) . Nato si je popoldne od mami sposodil avto, ker sta šla s prijateljem nekam delat. Jaz sem se v sobi učila in kar naenkrat slišim mami kako me vsa panična kliče naj grem po brata, ker je klical da je zletel iz ceste v graben. Ko sem to slišala sploh nisem mogla verjet in sem rekla da to se pa ziher heca (ker se namreč velikokrat zajebava). In tako ga kličem nazaj in ga naderem da kaj se zajebava iz takih reči, in da jaz nimam časa za to ker se mi je že mudilo v službo, on pa mi ves v solzah govori naj hitro pridem in da se nič ne zajebava. Tako grem tja in res že od daleč vidim avto v grabnu, in brata ter njegovega prijatelja na cesti, oba v šoku. Res je bil grozen prizor. Nato ju vprašam kaj se je sploh zgodilo, ker mi res ni bilo jasno kako je lahko tako zletel iz ceste čeprav sta se peljala kot pravita čisto počasi. In njun odgovor je da je kar naenkrat zablokiralo levo kolo in ju odneslo s ceste, nato se je avto kotalil po bregu navzdol dokler ga ni ustavilo drevo. Sploh nočem pomisliti kaj bi se lahko zgodilo če bi pristala samo malo bolj drugače. Res sta imela srečo da jima ni bilo nič hujšega!Tamav me je ves v solzah prosil naj jaz povem atiju kaj se je zgodilo ker mu on ne upa. Škode je sicer veliko samo smo vsi predvsem veseli da sta živa in "zdrava". Peljala sem ju k zdravniku ker je brat težko dihal, njegov prijatelj pa je krvavel iz roke. Zdravnica je brata napotila na slikanje v bolnišnico Jesenice, kjer so ugotovili da ima preklano desno lopatico. Upam da ga je to izučilo in da bo v prihodnje vozil bolj previdno!!
Ker se je to zgodilo ob pol petih popoldne in je bilo že temno smo avto izvlekli iz grabna s pomočjo traktorja zgodaj zjutraj naslednji dan.

no takole je izgledalo:

tu so ga že vlekli na cesto


2 komentarja:

Pomaranča pravi ...

OMG! Joj, tako težko je brati takšne poste! upam, da ste se že pomirili, sploh pa bratec! si kar predstavljam, kako grozno mu je moralo biti! bošček!
samo da sta živa in zdrava, klinc pa pleh!!!

samo slike so pa grozne!

Evy pravi ...

Ja res tud mi smo veseli da jima ni bilo nič hujšega. Bratec je pa še kr prestrašen, nič prov veliko ne govori, pa sekira se ful. Prov hudo mi je ko ga pogledam :(