torek, 16. december 2008

7 resnic o meni

Ker me je Katykaa določila da napišem sedem resnic o sebi, sem se tudi jaz spravila malo razmišljat in nekaj malega napisala:

1. Trmasta
Sem zelo trmasta in "kuham mulo" dokler ni tako kot hočem jaz.

2. Fotografije
Zelo rada slikam naravo in sploh vse kar me lepega obdaja. Zato imam fotoaparat vedno v torbici, da slučajno kaj ne zamudim ;). Še ko se vozim z avtom včasih slikam, ko je kaj zanimivega kar iz avta.

3. Dateljni
Obožujem dateljne in bi jih lahko pojedla ogromno (sam kaj ko kar precej redijo) ;)

4. Mucki
Zelo rada imam mucke, ker so tako fletkani, nežni, mehki. Doma imam dva: enega mačkona Tigija in mucko Lizo, ki ima malo daljšo dlako. Seveda sta oba čisto scrklana, še posebej Tigi, ki bi se kar naprej samo božal in cartal. :)

5. Sovražim mraz in zimo
Sploh ne maram zime in vsako leto postanem čisto depresivna ko se začnejo mrzli, sivi in dolgi dnevi brez sonca. Vedno komaj čakam na pomlad in poletje, pa na morje ki mi je takooo všeč (oh ja, bo treba še nekej časa počakat :( ) Če bi bilo po moje, bi bil sneg samo med božičnimi in novoletnimi prazniki, potem pa bi bilo spet toplo in vse zeleno :).

6. Sveče
Hmm kar malo sem obsedena s svečami ter svečniki, ker jih imam že toliko različnih vrst, oblik, vonjev... da sploh ne vem več kam naj ji postavim. Povsod kamor pogledaš same sveče in svečniki ;). No za romantiko zganjat so pa super :).

7. Preveč tiha
Sem čisto preveč tiha, mirna, sramežljiva... Takrat ko bi morala "stegnit jezik" sem tiho kot miš... Ko pa pridem domov pa besede kar same letijo iz mene, in pol so me vsi že siti.

No tako pa mi je uspelo nekaj napisat o sebi. Za naprej pa pofočkam naslednje: Easy_riderko, Anito , Zmajčka ter Solinarja .

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Jaz imam pa z indijskim oreščkom takšne probleme. Nobena vrečka ni prevelika, da jo spraznim :D

Evy pravi ...

Hihi, poznam to ja ;)