sreda, 18. marec 2009

Av boli!..

Ja to je zadnje čase moj najpogosteje izrečen stavek. Zakaj? Hja, ker sem en velik štor in mi je ratalo tako pasti, da sedaj ne morem sedeti, ker me tako boli trtica. Namreč v nedeljo sva bila z dragim povabljena na kosilo, seveda se na dvorišču spomnem da sem spet nekaj pozabila, in ker se nama je že mudilo je bilo treba pohitet, zato sem s svojimi novimi čeveljčki "s peto" hitro stekla v garažo in jaz štor kot sem mi je spodrsnelo in sem se zložila "s celga" na hrbet. Takrat me še ni nič bolelo, potem popoldne pa kar naenkrat nisem več mogla sedet na stolu, ker me je tako začela boleti trtica. Lahko pa sem samo hodila. In tako smo šli zvečer še peš na Šmarno goro. Nekje na pol poti nas je prehitel dež, a se nismo vdali, in smo šli kar naprej do vrha. Seveda smo prišli na vrh čisto mokri. Evo dokaz: :)


No potem pa me je v ponedeljek in torek vedno bolj bolela trtica, in sem šla zato v torek najprej k moji zdravnici, ki me je dala na slikanje, potem pa me poslala naprej na Jesenice za mnenje kirurga. Kirurg je ugotovil, da trtica ni zlomljena, je pa obrnjena navznoter, in rekel je, da naj sedim na čim bolj mehki podlagi ter da me bo to zdaj bolelo še 1 LETO!!!! Halo eno leto ne bom mogla normalno sedet in spat na hrbtu zaradi bolečin.

Sicer pa sem zdaj doma in hodim samo na predavanja. Če bo sreča bom mogoče dobila najprej študentsko delo, potem pa če bom pridna tudi službico v enem računovodskem servisu, ki ga ima prijateljica od moje mame. Tako da če nimaš vez res ne moreš dobiti službe... ali pa samo jaz nimam sreče s tem. Vsi hočejo da imaš vsaj tri leta izkušenj, samo kako hudiča pa naj dobim izkušnje če me noben ne vzame.

Tale mesec je kar naporen, sami rojstni dnevi... No jutri ga ima moj lubi... v nedeljo pa sva spet povabljena na kosilo...

Ni komentarjev: