sreda, 25. marec 2009

Dekoracija

Na internetu sem videla lepe dekoracije za na steno. In seveda sem takoj poklicala mojega bratca, ki je slikopleskar, če bi on naredil eno tako dekoracijo na steno v moji sobi. Povedala sem mu kakšne barve bi bila slikica, in bratec je šel takoj po službi kupit barve. Jaz pa sem tačas izbrala na internetni strani: www.dekoracije.si eno lepo slikico. Seveda za to rabiš šablono, ki pa ni tako poceni, zato sva slikico prerisala kar "na roko". Slikica je zelo lepo izpadla, pa še popestri steno. Zato sem se že odločila da bova imela z dragim po stanovanju take dekoracije. Tako je bila ta samo probna da vidim kako izgleda.
Vi pa ocenite kakšna se vam zdi....




4 komentarji:

Katykaa pravi ...

Ooo kak dobro je izpadlo! Super dekoracija!

Evy pravi ...

Ja, res je lepo ;)

Anita pravi ...

O, ful lepo.
Pa kr na roko je to narisal?

Jaz imam eno podobno v dnevni a smo za šablono uporabili nalepke za na steno iz Ikee.

Evy pravi ...

Anita: sliko sem sprintala na liste (16 listov) pol sva jih pa sestavila skupaj in izrezala ven dele ki bodo pobarvani, potem pa položila na steno in prerisala. Potem je pa bratec še pobarval z jupolom v katerega je namešal posebej rdečo in posebej črno barvo.

Sem pogledala vašo dekoracijo, in je tudi ful lepa. :)