ponedeljek, 9. september 2013

No evo, saj me je kr sram ker spet toliko časa nisem nič napisala :S Enostavno mi res primanjkuje časa! Res ne vem kako nekatere vse zmorete - otroci, mož, služba, kuhanje, ustvarjanje, tek…. Rada bi toliko stvari počela, pa mi zmeraj zmanjka časa. Pa sploh v službo ne hodim!! Pomoje imam že najmanj deset knjig prištimanih za prebrat, ful bi rada šla spet kdaj tečt, pa čez dan ne morem, zvečer pa potem tudi volje nimam, pa še polno drugih stavri je, ki čakajo da se jih lotim. Če bo šlo vse po sreči, bom to leto delala prekvalifikacijo za vzgojiteljico predšolskih otrok – to kar sem si vedno želela.

Tamaledva rasteta s svetlobno hitrostjo ;), Jošt že kar fajn šiba okoli, Jakob pa naredi nekaj korakov, pol gre pa po kolenih naprej – ne vem kdaj bo ta fant shodil. No ja bo že, sej pravijo da ga ne smemo silit.

Se je pa med tem časom skoz nekaj dogajalo pri nas. Več pa v naslednjih objavah. :)

DSC_0317 (2) DSC_0327 (2)

4 komentarji:

Techka pravi ...

KONČNO!!! Se že veselim branja...

Anita pravi ...

Tudi jaz!
Lepo vas je videti.

Hedvika pravi ...

Evo, na prakso pa lahko prideš k nam :)

Evy pravi ...

Olivija, hvala za ponudbo :)